Účastníci kurzu se naučí důležité funkce z programů Microsoft Excel a Word, které jim pomohou kvalitně zvládat potřebnou agentu pro výkon jejich činnosti. Již nikdy se vám nestane, že zapomenete na pravidelná školení, certifikace a zákonné povinnosti u spravovaných zaměstnanců. Vytváření dopisů, pracovních smluv, výsledků výběrových řízení, napomenutí, výpovědí a jiných dokumentů bude velmi snadné s využitím napojení na vaše databáze. Rovněž budete schopni vytvářet nejrůznější statistiky a reporty pro management.
Cíl kurzu
.
Lektor
Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T) s praxí od roku 1998. Držitel několika certifikátů Microsoft Office Specialist od firmy Microsoft a nejvyšších lektorských a odborných certifikací pro program AutoCAD a Revit Architecture.
Další kurzy lektora
Více o lektorovi
Obsah školení
Microsoft Excel
- Chytré funkce – výběr nejužitečnějších vestavěných funkcí
- Rekapitulace základních funkcí a především upozornění na časté chyby, které vznikají při jejich používání
- Tvorba databázové tabulky
- Vysvětlení principu vytváření správných tabulek se základními zdrojovými daty, které se následně dají použít pro mnoho účelů - filtrování, řazení, kontingenční tabulky nebo generování hromadné korespondence
- Automatické filtry
- Vysvětlení principu a možností filtrování údajů v tabulkách podle mnoha kritérií včetně barev
- Řazení údajů v tabulkách
- Vysvětlení principu seřazení tabulek podle jednoho nebo i více kritérií současně.
- Tvorba jednoduchých grafů
- Vysvětlení principu vzniku grafu, výběr vhodného typu grafu pro různé situace, praktické ukázky tvorby grafu a následné úpravy zdrojových dat a formátu
- Kontingenční tabulky a grafy
- Vysvětlení principu a praktické ukázky nastavení vstupních dat, umístění kontingenční tabulky, kombinace několika polí současně, filtrování, formátování a aktualizace. Tvorba kontingenčních grafů a jejich nastavení a úpravy. Vložení průřezů a datových os
- Ověření vstupů do buněk a nastavení kritérií
- Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany buněk tak, aby se do nich dala napsat např. jen čísla od 1 do 100 nebo jen určitá jména osob, výrobků atd. Nastavení nápovědy pro uživatele a tvorba vlastních chybových hlášení
- Zamykání vzorců, listů a sešitů
- Vysvětlení principu a praktické nastavení ochrany vzorců, listů i celých sešitů proti neúmyslným i úmyslným změnám
- Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
- Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Excelem
Microsoft Word
- Chytré nastavení dokumentu – nastavení stylů písma pro dokonalý vzhled a snadnou práci s textem
- Podrobné nastavení stylů textu, vytváření vlastních sofistikovanějších stylů pro texty a tabulky, principy dědičnosti různých vlastností z jednoho stylu do druhého
- Hromadná korespondence – pro e-maily, papírové dopisy, obálky a štítky
- Princip, nastavení a využití technologie hromadné korespondence k snadnému využití existujících databází v Excelu pro generování dopisů, smluv a e-mailů
- Jak efektivně provádět revizní řízení v dokumentu (pro smlouvy atd.) a využívat komentáře a revize
- Princip automatického označení změn, které jsou v dokumentu prováděny, nastavení, přepínání úhlů pohledu dle různých recenzentů, dle stavu dokumentu, dle typu změny atd.
- Zpětné porovnání veškerého textu ve dvou dokumentech (vhodné pro smlouvy atd.)
- Detailní dohledání veškerých změn ve dvou verzích téhož dokumentu
- Zvýšení efektivity práce pomocí zkratek
- Výběr řady nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Wordem
- Obecné tipy a triky pro různé situace
- Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze
Rozsah témat může být operativně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.
Informace ke kurzu
Na školení si prosím přineste svůj vlastní notebook.
Je to z důvodu maximální efektivity školení, aby vám lektor pomohl vše nacvičit přímo na Vaší specifické softwarové a hardwarové konfiguraci.