Prakticky každé obchodní jednání se odvíjí od schopnosti obou stran vyjednávat, a proto je vyjednávání jednou z klíčových činností pracovníků nákupu.
Dobrý vyjednávač musí ovládat celou řadu dovedností, na kterých závisí konečný výsledek vyjednávání. Musí umět efektivně komunikovat, vhodně sladit schopnost mluvit a naslouchat. Musí být schopen vhodně zvolit strategii a taktiku jednání. Dále musí znát sebe sama i protistranu.
V průběhu jednání musí dokázat zjistit, čeho je schopen dosáhnout, a adekvátně změnit cíl. V neposlední řadě se musí umět na jednání dobře připravit. Těmto klíčovým faktorům se budeme věnovat v průběhu semináře Vyjednávání s dodavateli.
Pod vedením zkušeného lektora s dlouholetou praxí se dozvíte:
Navíc v kurzu:
Zkušenosti s firemním nákupem již od roku 1992, jako nákupní manažer působil v českých i zahraničních společnostech. Zaměřuje se na profesionální nákupčí a firmy, napomáhá klientům zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor, kde lze ušetřit peníze či zvyšovat úroveň firemního nákupu.
Kurz je určen nejen pro nákupní profesionály různých oborů, kteří chtějí zvýšit svoji vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti, ale také pro začínající pracovníky, kteří mají zájem vzdělávat se a kariérově růst.
Dotazy vám rádi zodpovíme na