Kurz byl vložen do košíku

KOMUNIKACÍ K EFEKTIVNÍ LOGISTICE - MODUL 2

 

Jak si více rozumět a naučit se společně hledat efektivní cesty ke změnám, aneb jak dostat logistiky a kolegy, kteří jsou pro logistiky těmi "nelogistiky", k jednomu stolu? 
Nejen o tom, ale třeba také o agilní logistice, základech controllingu, moderních konceptech dodavateského řetězce či průmyslu 4.0 je dvoudenní webinář Komunikací k efektivní logistice - modul II.

Lektor

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.

Zakládající člen Komory logistických auditorů v Česku a na Slovensku. Je členem APICS a majitelem společnosti PQL poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o. Je prezidentem Logistické akademie.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Poradce v oblasti logistiky, viceprezident Logistické akademie, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie

Další kurzy lektora Více o lektorovi

 Rudolf Malý, ALog.

Rudolf Malý, ALog.

Věnuje se nezávislému poradenství a auditingu v oblasti logistických procesů, v roce 2009 se stal členem Komory logistických auditorů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Informace ke kurzu

Organizační informace:

Webináře probíhají online pomocí platformy Whereby.com. Probíhá to v podstatě jako skupinový hovor (např. Skype, Facetime, …), avšak není třeba stahovat žádnou aplikaci.  V pozvánce cca týden před realizací webináře obdržíte link, prostřednictvím kterého se dostanete do virtuální místnosti Logistické akademie a samozřejmě také instrukce a jednoduchý návod, jak se v tomto virtuálním prostředí „pohybovat“.

Co budete potřebovat:

Kromě internetového připojení, které je podmínkou, je určitě výhodou mikrofon a webkamera, lektor tak může pohotově reagovat na vaše dotazy a vést diskuzi. Během webináře silně doporučujeme využívat sluchátka, neb se tím zamezí nechtěných ozvěn a rušivých zvuků. Dalším doporučením je využití prohlížeče „Google chrome“, při jeho využití jsme zatím neevidovali žádné potíže. Dalším podporovaným prohlížečem je „Firefox“ nebo „Opera“.

Časové možnosti:

Webinář probíhá obvykle v čase 09:00 – 12:00. Alternativně lze webinář naplánovat v čase 12:00 – 15:00, což bude oznámeno v dostatečném předstihu.

Tagy: webinar

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
16.10. 2020

Slevový voucher

test

Číst