Současná situace se dotkla každé firmy. Někoho více, někoho méně. Ovšem je nesporné, že ekonomika se znovu rozjede, následné rozjezdy, ale především dopady, lze jenom těžce předvídat.
Změny musí přijít. Změna je příležitost, nikoliv hrozba. Změny zpravidla přicházejí shora, jako požadavky a výzvy managementu firem. Tlak na budoucí optimalizace procesů budou enormní.
Abychom naše procesy znovuobnovili a vše bylo minimálně stejně dobré, ne-li lepší, jako před dobou CORONAVIRU, bude potřeba připravit plány a scénáře, jak téměř z nuly nastartovat Vaše procesy, abychom procesy rozjeli, ale také , aby byly v budoucnu více odolné vůči této zkušenosti.
Proto se snažíme i my tímto inovativním krokem Vám být více nablízku a formou řízených adresných telekonferencí Vám v této nelehké době být parterem, konzultantem, lektorem či koučem.
Jsou tyto profesní otázky problémem Vašich dní?
Pokud jste si odpovědli na některou z předchozích otázek ANO, nabízíme Vám proto náš unikátní kontaktní produkt přímé konzultační činnosti nad Vašimi problémy, Vašimi projekty, Vašimi požadavky.
Náš konzultant a specialista v oboru nákupu, plánování a logistiky pan Ing. Aleš Mandák,ALog. je připraven Vám ihned online pomoci. Přímo teď. Jsme tu pro Vás.
Využijte této nabídky a situace jako svou osobní výzvu k profesnímu posunu. Je to příležitost.
Jak na to?
Kontaktujte nás, krátce vydefinujte, jaké problémy nyní řešíte a domluvte si s námi konzultaci přes ZOOM. Rychle, interaktivně, bez žádných průtahů.
Základní balíček: 2 hodiny konzultací – 1.499,- Kč.
Poradce v oblasti logistiky, člen Komory logistických auditorů, odborný lektor Logistické akademie. Věnuje se projektovému řízení a reportingu v mezinárodních společnostech. Zajišťuje procesy a problematiku SCM v Logistické akademii.
Dotazy vám rádi zodpovíme na