Umíte správně definovat on-line marketingovou strategii firmy? Víte, jak velká je role on-line marketingu v marketingových aktivitách? Potřebujete si s celým týmem ujasnit a definovat záměry Vašich on-line projektů?
Umíte správně nastavit výkonnostní model (Key Performance Indicators) projektů? Sledujete leady, kontakty, obraty, nebo nevíte, jak to efektivně udělat? Chcete mít pod kontrolou náklady na on-line marketing? Odpovídají výsledky kampaní a projektů Vašemu očekávání?
Chcete-li slyšet odpovědi na dané otázky, přijďte na seminář, který jsme pro Vás připravili. Naučíme vás, jak přemýšlet o svém on-line marketingu a jak vytvořit fungující marketingový systém pro podporu Vašeho podnikání na Internetu.
Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.
Vhodné pro vedoucí pracovníky (majitele, jednatele, manažery), kteří chtějí mít pod kontrolou on-line marketingové aktivity své firmy, chtějí se naučit sestavit zadání pro marketingový realizační tým a následné sledování, vyhodnocování a optimalizaci marketingových aktivit.
Kurz lze absolvovat samostatně. Je také součástí AKADEMIE ONLINE MARKETINGU .
Dotazy vám rádi zodpovíme na