Kurz byl vložen do košíku

KURZ DEFINICE CÍLOVÝCH SKUPIN DÍKY PERSONÁM

Komunikujete a stále se nemůžete trefit do potřeb vašich klientů? Nejprve si zpracujete analýzu cílové skupiny díky definici Person.

Díky povrchové definici cílové skupiny jako "muž 30 - 50 let" vám totiž uniká spousta důležitých informací. Jaké jsou jeho potřeby, chování? Naučte se vydefinovat konkrétního představile své cílové skupiny (personu), a poznejte tak svého budoucího zákazníka.

Lektor

Ing. Petr Mikšovič

Ing. Petr Mikšovič

Spolumajitel a jednatel internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu a reklamy, hlavně v prostředí on-line. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.

Další kurzy lektora Více o lektorovi

Pro koho je kurz určen

Majitele a jednatele firem, marketingové a PR manažery a všechny, kteří chtějí zlepšit své schopnosti v oblasti návrhu marketingových projektů.

Obsah školení

  • Představení technik pro zjištění představitelů hlavních cílových skupin.
  • Třídění a seskupování person dle prioritních oblastí.
  • Způsoby tvorby Person.
  • Jak aplikovat výstupy z definice Person do dalších fází vývoje projektů.
  • Praktické doporučení pro tvorbu Person.

Metody

Workshop

Máte dotaz ke kurzu? Zavolejte nám nebo pošlete zprávu.

Dotazy vám rádi zodpovíme na

+420 603 892 018

Dotaz byl odeslán. Děkujeme!


Odesláním přijímáte naše Zásady o ochraně osobních údajů.
16.10. 2020

Slevový voucher

test

Číst