SEO (Search Engine Optimization, tedy optimalizace pro vyhledávače nebo též optimalizace nalezitelnost) jsou metody vytváření a upravování webových stránek tak, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat v organických výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i vyšší počet relevantních návštěvníků. Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránících v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek (prohlížející versus nakupující návštěvníci).
UX (User Experience, neboli optimalizace pro uživatele) se zaměřuje zejména na snadnou použitelnost webu z pohledu uživatele. Důležitá je celková přehlednost webu, dobře sestavený a strukturovaný obsah, intuitivní pohyb po stránce, rychlost načítání či logické umístění tlačítek. Cílem ladění a zdokonalování UX je usnadnit, zrychlit a zpříjemnit uživatelům používání webové stránky – tedy aby uživatelé na webu jednoduše našli informace, které hledají, bez problémů dokončili objednávku nebo našli vaši kontaktní stránku.
Cílem školení je poskytnout základní orientaci v oblasti SEO a souvislosti s oblastí UX.
SEO a YouTube expert, freelancer. Zaměřuje se na komplexní marketingové strategie.
Pro všechny, kteří mají zájem pochopit souvislosti v tomto oboru.
Hlavním obsahem tohoto školení budou následující body:
Co je SEO:
Jak spolu souvisí SEO a UX:
Kurz lze absolvovat samostatně. Je také součástí AKADEMIE ONLINE MARKETINGU .
Dotazy vám rádi zodpovíme na
Online marketing je pro firmy velmi užitečný nástroj, který může pomoci se zviditelněním společnosti i se zvýšením tržeb.
Číst